تور مجازی ۳۶۰ درجه شهر توریستی متل قو (سلمانشهر)

تور مجازی متل قو شما را به سفری از راه دور می‌برد، جایی که می‌توانید برج‌های قو الماس خاورمیانه را ببینید و تفریحات ساحلی این شهر را تجربه کنید. این فناوری واقعیت مجازی ۳۶۰ درجه، امکان مشاهده و تجربه جت‌اسکی، قایق‌سواری، پاراسل و دیگر تفریحات آبی ساحل متل قو را برای شما فراهم می‌کند، انگار که خودتان در آنجا حضور دارید.

با تور مجازی ۳۶۰ درجه شهر توریستی متل قو (سلمان‌شهر)، می‌توانید بدون نیاز به سفر فیزیکی، تمامی جاذبه‌های گردشگری این شهر زیبا را کشف کنید. متل قو (سلمان‌شهر) که در غرب استان مازندران واقع شده است، مقصدی محبوب برای گردشگران است. اما بسیاری از زیبایی‌ها و جاذبه‌های آن هنوز ناشناخته مانده‌اند.

تور مجازی متل قو شما را به سفری از راه دور می‌برد، جایی که می‌توانید برج‌های قو الماس خاورمیانه را ببینید و تفریحات ساحلی این شهر را تجربه کنید. این فناوری واقعیت مجازی ۳۶۰ درجه، امکان مشاهده و تجربه جت‌اسکی، قایق‌سواری، پاراسل و دیگر تفریحات آبی ساحل متل قو را برای شما فراهم می‌کند، انگار که خودتان در آنجا حضور دارید.

یکی از نقاط برجسته در این تجربه مجازی، جنگل‌های بکر و انبوه متل قو است. شما می‌توانید به صورت مجازی به جنگل تیلاکنار رفته و از مسیرهای جنگلی زیبای آن لذت ببرید. این جنگل‌ها به دهانه غار آبی دانیال، یکی از بزرگ‌ترین غارهای آبی ایران، می‌رسند. همچنین مستند مجازی، شما را به پیاده‌روی در این جنگل و رسیدن به دهانه غار دانیال می‌برد، جایی که می‌توانید از فضای سرسبز و رودخانه‌های کم‌عمق لذت ببرید.

این تکنولوژی مجازی به شما امکان می‌دهد تا تمامی جاذبه‌های گردشگری متل قو را تنها در چند دقیقه مشاهده کنید، بدون اینکه نیاز به صرف هزینه و زمان زیادی داشته باشید. با مشاهده تور مجازی متل قو، شما به یکی از اولین افرادی تبدیل می‌شوید که تجربه سفر مجازی به این مناطق توریستی در شمال ایران را دارند. این فرصت به شما اجازه می‌دهد تا با جاذبه‌های توریستی متل قو بیشتر آشنا شوید و در سفر بعدی خود به این شهر، راهنمای گردشگری دوستان و خانواده خود باشید.

امکانات تور مجازی متل قو

یک گوینده صوتی (Narrator) از ابتدای تور مجازی، شما را راهنمایی می‌کند تا روش درست کار با تور مجازی را آموزش دهد و جاذبه‌های توریستی شهر متل قو را معرفی کند. همچنین، برای ایجاد حس خوب، موسیقی پس‌زمینه مناسبی در تمام بخش‌های تور پخش می‌شود. در صورت نیاز، امکان قطع صدای موسیقی و گوینده برای بیننده در منوی تنظیمات قرار داده شده است.

در نقاط مختلف این تور مجازی، ویدئوهای ۳۶۰ درجه قرار داده‌ایم تا جاذبه‌های گردشگری متل قو و زنده بودن این شهر را به شما معرفی کنیم. این فیلم‌ها قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارند و از این جهت حس حضور در آن نقطه به‌خوبی برای بیننده تداعی می‌شود.

در این تور مجازی، از منوی نوار ابزار با طرح گرافیکی جذاب و کاربری آسان برای کاربران طراحی کرده‌ایم. پوسته (skin) اختصاصی کاملاً متناسب با هویت بصری و لوگوی شهرداری متل قو و فضای این شهر طراحی شده تا ذهن بیننده به‌خوبی با این تور ارتباط برقرار کند.

استفاده از لیست نقاط گردشگری برای دسترسی آسان به تمام نقاط تور مجازی تا کاربر با یک کلیک، مستقیماً به جاذبه‌های توریستی متل قو دسترسی داشته باشد.

متل قو به شب‌هایش معروف است که جلوه خاص خودش را دارد. برای همین در این تور مجازی، نمای زنده روز و شب با قابلیت تعویض خودکار را به نمایش گذاشتیم.

تورهای مجازی آلفاپانو قابلیت اجرا در تمامی دستگاه‌های هوشمند را دارند و به شیوه‌ای طراحی شده‌اند تا در انواع برندها و مدل‌های مختلف تلفن‌های همراه، تبلت، کامپیوتر و همچنین عینک‌های واقعیت مجازی به‌خوبی اجرا شوند. دیدن تور در عینک‌های واقعیت مجازی (VR) کاملاً حس حضور در آن مکان را برای بیننده تداعی خواهد کرد.

با شروع تور، کاربر از بین سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی می‌تواند زبان کل تور را انتخاب کند. همچنین در صورت نیاز از منوی تنظیمات می‌تواند زبان را تغییر دهد.

با لینک کردن تور مجازی به سرویس آنالیز آمار بازدید گوگل (Google Analytics)، اطلاعات ارزشمندی از تور مجازی در اختیار مشتریان شما قرار می‌گیرد. اطلاعات آماری مانند تعداد بازدیدها و کاربران جدید، میانگین زمان حضور در تور مجازی، آمار دقیق صفحات و بخش‌هایی که بیشترین بازدید را دارند، کاربران جدید شما از کدام رسانه‌های اجتماعی می‌آیند و از چه کشورهایی بازدید گرفته‌اید.

قرار دادن توضیحات تکمیلی در قالب متنی کوتاه، جهت آشنایی بیشتر کاربر با جزئیات آن منطقه گردشگری.

یکی از نوآوری‌هایی که در این پروژه انجام شده، ساخت مستند مجازی ۳۶۰ درجه بود. این سبک از مستند دارای خط داستانی جذاب و هدفمند بوده و به‌خوبی جاذبه‌های توریستی شهر متل قو را به بیننده معرفی می‌کند. مستند مجازی شهر متل قو مناسب نمایش در عینک‌های واقعیت مجازی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری یا سایر رویدادهای مهم می‌باشد.

Alphapano