امکانات تور مجازی تنکابن

یک گوینده صوتی شما را در طول بازدید مجازی همراهی می‌کند و اطلاعات جامع و کاملی درباره تور مجازی تنکابن ارائه می‌دهد. همچنین، موسیقی پس‌زمینه مناسبی در تمام بخش‌های تور پخش می‌شود که حس خوبی ایجاد می‌کند. در صورت نیاز، امکان قطع صدای موسیقی و گوینده برای بیننده در منوی تنظیمات قرار داده شده است.

در نقاط مختلف این تور مجازی، ویدئوهای ۳۶۰ درجه قرار داده‌ایم تا جاذبه‌های گردشگری متل قو و زنده بودن این شهر را به شما معرفی کنیم. این فیلم‌ها قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارند و از این جهت حس حضور در آن نقطه به‌خوبی برای بیننده تداعی می‌شود.

این تور مجازی دارای منوی نوار ابزار با طرح گرافیکی جذاب و کاربری آسان است. پوسته اختصاصی کاملاً متناسب با هویت بصری و لوگوی شهرداری تنکابن و فضای این شهر طراحی شده تا ذهن بیننده به‌خوبی با این تور ارتباط برقرار کند.

استفاده از لیست نقاط گردشگری برای دسترسی آسان به تمام نقاط تور مجازی تا کاربر با یک کلیک، مستقیماً به جاذبه‌های توریستی متل قو دسترسی داشته باشد.

توجه به نورپردازی شبانه، مناظر زیبایی در این شهر ایجاد کرده است. در این تور مجازی، نمای زنده روز و شب با قابلیت تعویض خودکار به نمایش گذاشته شده است.

تورهای مجازی آلفاپانو قابلیت اجرا در تمامی دستگاه‌های هوشمند را دارند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا در مدل‌های مختلف تلفن‌های همراه، تبلت، کامپیوتر و عینک‌های واقعیت مجازی به‌خوبی اجرا شوند. دیدن تور در عینک‌های واقعیت مجازی کاملاً حس حضور در آن مکان را برای بیننده تداعی خواهد کرد.

با شروع تور، کاربر از بین سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی می‌تواند زبان کل تور را انتخاب کند. همچنین در صورت نیاز از منوی تنظیمات می‌تواند زبان را تغییر دهد.

با لینک کردن تور مجازی به سرویس آنالیز آمار بازدید گوگل (Google Analytics)، اطلاعات ارزشمندی از تور مجازی در اختیار مشتریان شما قرار می‌گیرد. اطلاعات آماری مانند تعداد بازدیدها و کاربران جدید، میانگین زمان حضور در تور مجازی، آمار دقیق صفحات و بخش‌هایی که بیشترین بازدید را دارند، کاربران جدید شما از کدام رسانه‌های اجتماعی می‌آیند و از چه کشورهایی بازدید گرفته‌اید.

توضیحات تکمیلی به صورت متنی کوتاه قرار داده شده تا کاربر با جزئیات آن منطقه گردشگری بیشتر آشنا شود.

یکی از نوآوری‌های این پروژه، ساخت مستند مجازی ۳۶۰ درجه است. این مستند دارای خط داستانی جذاب و هدفمند بوده و به‌خوبی جاذبه‌های توریستی شهر تنکابن را به بیننده معرفی می‌کند. مستند مجازی شهر تنکابن مناسب نمایش در عینک‌های واقعیت مجازی در نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری یا سایر رویدادهای مهم می‌باشد.

سابقه همکاری با برند های:

Alphapano